دنياي ماشين و موتور دنياي ماشين و موتور .

دنياي ماشين و موتور

راه و روش هاي معامله خودرو

امروزه تحت تاثير رشد و پرورش فراينده و گسترده بزرگ تكنولوژي، راهكارهاي داد و ستد خودرو از طريق هاي سنتي و ديرين، به سمت و سوي راهكارهاي فروش اينترنتي و آنلاين سوق پيدا نموده است.

به صورت معمول، بخش اعظمي از اشخاص براي معامله خودرو به بازارهاي هفتگي خريد فروش خودرو يا اين كه نمايشگاه ها مراجعه مي نمايند كه معمولا اولويت اولشان هم پيدا كردن رنج دقيق قيمت خودرو مورد نظرشان هست. فارغ از شك وترديد، برخورداري از يك خودروي مطلوب و ايمن، براي برآورده ساختن نيازهاي ايجاد شده، از رتبه اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

بخش اعظمي از اشخاص براي برطرف ساختن نيازهاي خويش به معامله خودرو صفر كيلومتر روي مياورند. در سمت و سوي مقابل، جمع زيادي از قشرهاي جامعه نيز به علت عدم تامين منابع و تمكن مالي بجاي خريداري نمودن خودروي صفر كيلومتر، خريد خودروهاي استوك و كاركرده را در دستور كار خود قرار مي‌دهند.

اگرچه معامله خودرو هاي كاركرده و دست دوم با مزيت هايي همراه ميباشد، ولي احتمال وجود اشتباهات و مشكل هاي آن را نيز نمي توان ناديده گرفت. مبتني بر، آمارهاي اعلام گرديده، بالغ بر 81 درصد خودروهاي استوك يا اين كه كاركرده كه براي فروش در نظر گرفته ميشوند و از جانب فروشنده سالم و سواي عيب و نقص اعلام ميشوند، در حقيقت افزون بر 60 درصد اين خودروها از مشكلات بدنه، ظاهري و فني برخوردار ميباشند.

قيمت روز خودرو

اين كار به خير و خوبي نشان مي‌دهد كه داد و ستد خودرو، فارغ از در نظر گرفتن نكات و مورد هاي داراي اهميت دراين باره، تا چه حد ميتواند با اشتباهات و خلل هاي قابل توجهي همراه باشد. ناگفته نماند كه اينك يك سري وب سايت معامله خودرو وجود دارند كه اشخاص ميتوانند با مراجعه به اين سايت ها، علاوه بر كسب آگاهي لازم، اقدامات مقتضي را در مورد داد و ستد خودرو به عمل ببندند.

در كل، امروزه شيوه ها و راه‌هاي متنوعي براي داد و ستد خودرو وجود دارد. از سوي ديگر، تحت تاثير نوسانات و اشتباهات موجود در بطن اقتصاد، ارزش نهايي خودروها با ارتقاء چشمگيري همراه شده‌است.

در چنين شرايطي بخش اعظمي از اشخاص براي خريد خودروي مورد نظر خود، به سمت شيوه هاي فروش قسطي كشيده ميشوند. راهكارهاي فروش اقساطي خودرو، به ويژه در بحبوحه اقتصادي شرايط كنوني، از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه است.

بي شك، قيمت ماشين در خريد فروش خودرو بسيار تاثير گذار و مؤثر است. به همين دليل بخش اعظمي از اشخاص براي آگاهي از ارزش هاي روز و لحظه اي خودروها، بارها به سايت هاي خريد و فروش خودرو مراجعه نموده تا از نرخ درست اين توليدها آگاه باشند.

براي بخش اعظمي اشخاص خريد فروش خودرو كاري مشقت بار و در عين حال ترسناك تلقي مي‌شود. يك كدام از مشكلاتي كه بسياري از كاربران و خريداران خودرو با آن دست و پنجه نرم مي كنند، يافتن سايت هاي فعال و داراي اعتبار در مسئله معامله خودرو است.

با بسط و رونق فضاي مجازي و شبكه هاي عمومي، هر روزه وسعت وسيعي از آگهي هاي متنوع و متعدد درباره با مسئله خودرو را نظاره گير هستيم. سواي اغراق، داشتن يك خودروي با كيفيت و در عين حال ايمن، گرفتاري زيادي از خريداران و مصرف كنندگان است.

امروزه داشتن يك خودروي مطلوب، نقش بارز و پررنگ اي در تمامي ابعاد زندگي آدم ايفا مي نمايد. چراكه براي انجام بخش اعظمي از كارها روزمره و تردد در سطح شهر يا اين كه رمز وقت وصال به دفتر، وجود اين وسيله كاربردي بسيار تاثير گذار و مؤثر است. در چنين قوانيني و به خواسته برطرف ساختن اين نيازها، اشخاص معامله خودرو را مد لحاظ خويش قرار ميدهند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۳۲ توسط:سانيا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :